Poznaj jurorów VI edycji – kto ocenia uczestników Think Big?

Poznaj jurorów VI edycji – kto ocenia uczestników Think Big?

UPC Polska wraz z Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju i partnerami biznesowymi nagrodzą innowacyjnych przedsiębiorców w obszarze cyfrowej transformacji biznesu i wyzwań społecznych.

Poznaj jurorów VI edycji – kto ocena uczestników Think Big?

Na potrzeby Think Big VI stworzone zostały dwa komitety składające się z ekspertów w swoich dziedzinach – Jury Business oceniające kategorie biznesowe oraz Jury Social nadzorujące kategorię społeczną.

JURY UPC THINK BIG GROW SMARTER
Jury Business:
W skład kapituły jurorskiej tegorocznej edycji programu THINK BIG weszli niezależni eksperci biznesowi oraz członkowie zarządu UPC Polska, w tym m.in.:

Robert Redeleanu – CEO UPC Polska, Beata Lubos – zastępca dyrektora Departamentu Innowacji Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca, Tomasz Rudolf – partner zarządzający The Heart, Arek Piechocki – partner w SpeedUp Venture Capital Group, Paweł Zielewski – redaktor naczelny magazynu Forbes, Piotr Mieczkowski – Dyrektor Wykonawczy w Fundacji Digital Poland, Szymon Szczepanowski – VP Global Business Development Vintom (zwycięzca Think Big 2018), , Marzena Rudnicka – fundator oraz prezes zarządu KIGS, Krzysztof Nowakowski – managing director KornFerry; Łukasz Wejchert – CEO Dirlango; Olga Kozierowska – Prezeska Fundacji Sukces Pisany Szminką; Piotr Marczuk – CEE Government Relations Director Microsoft; Jakub Turowski – Head of Public Policy for Facebook Poland&Baltics; Michał Olszewski – Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy, Piotr Marczuk – dyrektor ds. Polityki Korporacyjnej w Microsoft, Roman Młodkowski – Dyrektor Strategii i Komunikacji, Operator Chmury Krajowej; Marek Rosiński – Principal w Baker McKenzie, Arkadiusz Piechocki – Partner Zarządzający w Speedup VC, Michał Mądry – Partner Zarządzający w Enky Consulting, Jarosław Pijanowski – VP Sales & Customer Care w UPC, Konrad Skórczyński – Head of Customer Care & Customer Operations w UPC, Bogdan Bucurei – CMO w UPC Polska,; Jerzy Gołębiowski – Head of B2B w UPC Polska, Jacek Jaworski – Digital Experience Director w UPC Polska, Paweł Nowacki – Strategy & Business Insight Director w UPC Polska, Katarzyna Jabłońska – Head of Legal & Compliance CEE w UPC, Michał Fura – Corporate Comunications & Public Affairs Director w UPC Polska, Jany Fruytier – CFO w UPC Polska.

Jury Social:
Agata Nałęcz – prezes Fundacji PFR,
Patrycja Gołos – VP Corporate Affairs UPC Polska,
prof. Piotr Płoszajski – kierownik Katedry Teorii Zarządzania w SGH,
Marta Jakowluk – Dyrektor HR w UPC Polska,
Monika Nowak-Toporowicz – VP CTIO w UPC Polska & UPC Slovakia,
Przemek Kuśmierek – założyciel i prezes Migam.org,
Tomasz Mikosz – Head of business w FindAir (zwycięzca UPC Digital Imagination 2018),
Jarosław Kuźniar – dziennikarz Onet.pl i biznesmen,
Natalia Szulc – Corporate Communications Manager w UPC Polska.